Jak złożyć zamówienie?

Szanowni Państwo,
w sklepie Natto mogą Państwo złożyć zamówienie na trzy sposoby:

 

  1. telefonicznie – pod numerem +48 68 324 07 07 w godz. 9:00-16:00 (tylko w dni robocze) podając:
    • nazwę produktu,
    • ilość,
    • adres dostawy: nazwisko, imię, firmę, ulicę, numer domu i mieszkania, miejscowość, kod pocztowy
    • numer telefonu
    • metodę płatności – dostępne opcje to:
      • płatność z góry (przelew bankowy) oraz
      • płatność za pobraniem (przy odbiorze).
  2. mailowo – na adres info@natto.pl podając:
    • nazwę produktu,
    • ilość,
    • adres dostawy: nazwisko, imię, firmę, ulicę, numer domu i mieszkania, miejscowość, kod pocztowy
    • numer telefonu
    • metodę płatności – dostępne opcje to:
      • płatność z góry (przelew bankowy) oraz
      • płatność za pobraniem (przy odbiorze).
  3. w sklepie internetowym – jeżeli wybrali Państwo szukaną pozycję i jesteście zdecydowani  na zakup produktu, wystarczy kliknąć na karcie produktu opcję Dodaj go do koszyka.
    • Jeśli chcą Państwo dodać do koszyka kolejne produkty, wystarczy wejść na karty innych produktów i także dodać je do koszyka. Każdy użytkownik dokonujący zakupów w naszym sklepie posiada swój osobisty koszyk. W celu wyświetlenia zawartości koszyka, należy kliknąć na napis Zobacz koszyk bezpośrednio po dodaniu do niego produktu lub kliknąć ikonę koszyka w górnym menu.
    • Produkty umieszczone w koszyku zawierają informacje o cenie, ilości sztuk, a także podsumowaną cenę zakupionych produktów (cena nie zawiera kosztów przesyłki). W koszyku możesz także zdecydować o sposobie wysyłki zamówionych produktów wraz z kosztami przypisanymi do danej formy wysyłki.
    • Naciśnij przycisk Przejdź do kasy, aby zobaczyć podsumowanie całego zamówienia.
    • W kolejnym kroku uzupełnij swoje dane teleadresowe
    • Następnie zostaniesz poproszony o uzupełnienie swoich danych adresowych, na które zostaną wysłane wybrane przez Ciebie produkty. Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, Twoje dane zostaną po zalogowaniu przeniesione automatycznie.
    • Jeżeli chcesz otrzymać przesyłkę na inny adres niż podany w trakcie rejestracji, zaznacz i wypełnij pola adresowe.
    • Możesz zmienić formę wysyłki i wybrać dostępne sposoby płatności za wybrane produkty.
    • Ostatnim krokiem jest akceptacja regulaminu sklepu i naciśnięcie przycisku Kupuję i płacę.

 

W przypadku problemów z zamówieniem prosimy o kontakt telefoniczny, pomożemy dokończyć transakcję.