Szanowni Państwo,
w sklepie Natto mogą Państwo złożyć zamówienie na dwa sposoby:
- mailowo – na adres info@natto.pl podając:
- nazwę produktu,
- ilość,
- adres dostawy: nazwisko, imię, firmę, ulicę, numer domu i mieszkania, miejscowość, kod pocztowy
- numer telefonu
- metodę płatności – dostępne opcje to:
- płatność z góry (przelew bankowy) oraz
- płatność za pobraniem (przy odbiorze).
- w sklepie internetowym – jeżeli wybrali Państwo szukaną pozycję i jesteście zdecydowani na zakup produktu, wystarczy kliknąć na karcie produktu opcję Dodaj go do koszyka.
- Jeśli chcą Państwo dodać do koszyka kolejne produkty, wystarczy wejść na karty innych produktów i także dodać je do koszyka. Każdy użytkownik dokonujący zakupów w naszym sklepie posiada swój osobisty koszyk. W celu wyświetlenia zawartości koszyka, należy kliknąć na napis Zobacz koszyk bezpośrednio po dodaniu do niego produktu lub kliknąć ikonę koszyka w górnym menu.
- Produkty umieszczone w koszyku zawierają informacje o cenie, ilości sztuk, a także podsumowaną cenę zakupionych produktów (cena nie zawiera kosztów przesyłki). W koszyku możesz także zdecydować o sposobie wysyłki zamówionych produktów wraz z kosztami przypisanymi do danej formy wysyłki.
- Naciśnij przycisk Przejdź do kasy, aby zobaczyć podsumowanie całego zamówienia.
- W kolejnym kroku uzupełnij swoje dane teleadresowe
- Następnie zostaniesz poproszony o uzupełnienie swoich danych adresowych, na które zostaną wysłane wybrane przez Ciebie produkty. Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, Twoje dane zostaną po zalogowaniu przeniesione automatycznie.
- Jeżeli chcesz otrzymać przesyłkę na inny adres niż podany w trakcie rejestracji, zaznacz i wypełnij pola adresowe.
- Możesz zmienić formę wysyłki i wybrać dostępne sposoby płatności za wybrane produkty.
- Ostatnim krokiem jest akceptacja regulaminu sklepu i naciśnięcie przycisku Kupuję i płacę.
W przypadku problemów z zamówieniem prosimy o kontakt telefoniczny, pomożemy dokończyć transakcję.